Virtuaaliassistenttipalvelu – Hämeenlinna, Riihimäki, Janakkala, Hyvinkää, Mäntsälä, Uusimaa

Ota yhteyttä!

Virtuaaliassistentti on palvelu heille, jotka tarvitsevat apua joko rutiininomaisesti toistuviin tai kenties joihinkin hetkittäisiin taloushallinnon palveluihin ja tehtäviin. Palvelu vähentää työtaakkaasi, jotta itse voit keskittyä käyttämään oman aikasi muutoin.

 

Virtuaaliassistentti hoitaa antamasi tehtävät tehokkaasti ja nopeasti omasta kotikonttoristaan juuri silloin, kun tarvitset apua. Assistentin tavoitat helposti puhelimitse tai sähköpostitse.

 

Ilmoita meille työ, johon tarvitset apua, ja me suorittamme sen sovitun aikataulun mukaisesti. Hyvin yksinkertaista! Lasku lähtee tehdyistä työtunneista sekä mahdollisista muista ulkoisista sivukuluista, joita työtehtävän suorittamiseen on liittynyt. Mitään piilokuluja ei tule. Ota yhteyttä ja kerro mihin tarvitset apua!

Palvelumme

Palveluihimme kuuluvat:

  • laskutus

  • laskujen maksaminen

  • osto- ja/tai myyntireskontran hoito

  • tilastojen ja raporttien laatiminen

  • palkanlaskenta

  • asiakas- ja tuoterekisterien ylläpito

  • puhtaaksikirjoitus ja sanelujen purkaminen

  • tietokantojen ylläpito ja tietojen syöttäminen.

Jos tarvitsemaasi taloushallintopalvelua ei löytynyt yllä olevasta listasta, otathan meihin silti yhteyttä.

Yhteystiedot