Virtuaaliassistentti on palvelu heille, jotka tarvitsevat apua joko rutiininomaisesti toistuviin tai kenties joihinkin hetkittäisiin taloushallinnon palveluihin ja tehtäviin. Palvelu vähentää työtaakkaasi, jotta itse voit keskittyä käyttämään oman aikasi muutoin.
Virtuaaliassistentti hoitaa antamasi tehtävät tehokkaasti ja nopeasti omasta kotikonttoristaan juuri silloin, kun tarvitset apua. Assistentin tavoitat helposti puhelimitse tai sähköpostitse.
Ilmoita meille työ, johon tarvitset apua, ja me suorittamme sen sovitun aikataulun mukaisesti. Hyvin yksinkertaista! Lasku lähtee tehdyistä työtunneista sekä mahdollisista muista ulkoisista sivukuluista, joita työtehtävän suorittamiseen on liittynyt. Mitään piilokuluja ei tule. Ota yhteyttä ja kerro mihin tarvitset apua!
Palveluihimme kuuluvat:
laskutus
laskujen maksaminen
osto- ja/tai myyntireskontran hoito
tilastojen ja raporttien laatiminen
palkanlaskenta
asiakas- ja tuoterekisterien ylläpito
puhtaaksikirjoitus ja sanelujen purkaminen
tietokantojen ylläpito ja tietojen syöttäminen.
Jos tarvitsemaasi taloushallintopalvelua ei löytynyt yllä olevasta listasta, otathan meihin silti yhteyttä.